Egy hónapot adott az EU a TikToknak, hogy a fogyasztóvédelmi kérdésekre reagáljon

Az EU panaszai szerint a kínai cég nem védte meg a gyerekeket a nem nekik való tartalmaktól és a rejtett hirdetésektől, amivel megszegte a fogyasztóvédelmi törvényeket. 

tiktokkihivas.jpg

A TikTok esetében már többször is felmerültek olyan problémák, amik a magánszférát és az adatbiztonságot érintették, ezért is kezdeményezett az Európai Bizottság formális párbeszédet a platformot üzemeltető ByteDance-szel. Didier Reynders igazságügyekért felelős uniós biztos arról beszélt, hogy a világjárvány miatt is felgyorsuló digitalizáció nagyobb biztonsági kockázatot jelent, ezért jobban oda kell figyelni. Kiemelte, hogy például tilos a fiatalkorúakat célzott reklámokkal bombázni, például bannerekkel. A megbeszéléseket az ír és a svéd fogyasztóvédelem vezeti majd, a TikTok egyelőre annyit reagált, hogy már tettek lépéseket a fiatalok védelme érdekében. 

Forrás: AP

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr7616579978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása