Mitől lesz sikeres egy Instagram-kampány?

Az elmúlt években a márkakampányok megkerülhetetlen közösségi médiacsatornájává nőtte ki magát az Instagram, ahova egyre több ember fordul inspirációért vagy közvetlen vásárlási lehetőséget keresve. Sok márkának az Instagram kulcsfontosságú, de mégsem tudják maximalizálni a benne rejlő lehetőségeket, és hogy hogyan lehet kitűnni a többi kampány közül. Nemrég interjút adott Emily Reid, az Instagram kisvállalkozásoknak szóló részlegének marketing vezetője, ahol pont ezekről a mindenkit foglalkoztató kérdésekről beszélt. 

ig_halfdays.jpg

Elmondta, hogy az alkalmazáson belül a különböző felületeken, különböző módokon lehet elérni a közönséget, ezt pedig érdemes kihasználni, és sokat kísérletezni, hogy megtalálják a márkák a megfelelő arányokat. 

Szerinte a  Reels segítségével rövid, szórakoztató videókat lehet készíteni, amik növelhetik annak esélyét, hogy a márkát felfedezzék azok, akik eddig még nem kezdték el követni. A Story segítségével különféle módon léphet kapcsolatba a közönségével, kezdve a színfalak mögötti klipek bemutatásától a szavazásig, és érdemes is kapcsolatba lépni a felhasználókkal például élőzésekkel, hogy jobban megértsék az igényeiket, és hogy mit szeretnének látni. 

Arról is beszélt, hogy egyszerűsítették a kisvállalkozások számára, hogyan tudnak hirdetni a Promote-funkcióval, és hogyan tudja egy olyan vállalkozás is gyorsan és egyszerűen kiemelni magát, amelynek se tapasztalata, se hatalmas büdzséje nincs. 

Azt javasolja, hogy a hirdetések készítésekor próbáljanak a márkák alkotóként gondolkodni - legyenek kísérletezőek, és merítsenek ihletet a platformon felkapott tartalomból és hatásokból. 

Hogy hogyan lehet sikeres valaki, arra néhány példát is említett, kezdve a @halfdays márkával, amit egy olyan síelő indított, akinek elege lett abból, hogy a női síruhák lényege, hogy a férfi síruháknál kisebbek, és rózsaszínek vagy virágmintásak, vagy az @ultraviolet.nyc , amire az Instagram nélkül nem találtak volna rá az emberek. 

Forrás: Social Media Today

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr1716646756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása