Érkezhetnek a like-ok az Instagram sztorikra

Valószínűleg sokan vártak már az Instagram mostantól elérhető frissítésére, a lájkolható sztorikra. Eddig csak úgy lehetett a tetszést kifejezni, ha közvetlen üzenetet küldött a felhasználó, ez pedig a tartalomelőállítónak, de a követőknek sem volt egy túl kényelmes és izgalmas megoldás.  Ennek azonban vége. 

jakob-owens-wumb_ebrpjs-unsplash.jpg

Amint azt Adam Mosseri, az Instagram vezetője bemutatta, a sztorik alsó sávjában megjelenik egy új szív-ikon, amire rábökve lehet tudatni a tartalomelőállítóval, hogy tetszett a sztorija. A lájkok nem nyilvánosak, az alkotók a sztorik statisztikai adatai között láthatóak, és egy kis szív kerül azon nézők neve mellé, akik külön is jelezték, hogy tetszik nekik a bejegyzés. 

Az újítás praktikus módja lehet a történetek iránti elkötelezettség növelésének, miközben egy újabb jelzést adhat az Instagram számára a bejegyzések rangsorolásához a hírfolyamban, és kiemelheti azokat, amelyek valószínűleg érdekesek, illetve a hirdetőknek és partnereknek is hasznos visszajelzés lehet. 

Az újítás már él, a bevezetése fokozatos lesz a felhasználóknál. 

Forrás: Social Media Today

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr217532742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása