Tapadós farmer és oldalválaszték miatt cikizik a fiatalokat a TikTokon a még fiatalabbak

Nagy harc alakult ki a Z-generáció és a millennial generáció között, aminek a lényege, hogy utóbbiak lassan már boomerek három sarkalatos pont miatt: 

  • oldalválaszték
  • tapadós farmer
  • sírva nevetős emoji

omgemoji.jpg

Ha a fenti mondatot magyarra fordítjuk, akkor az történt, hogy a fiatalokat bénának tartják az eggyel fiatalabbak amiatt, hogy nem úgy viselkednek, mint ők. Tulajdonképpen az történik, hogy van a millenials generáció, akik túlélték a csípőfarmerek korszakát. A csípőfarmerek és a tapadós farmerek voltak tulajdonképpen a lázadás jelképei a szüleik által viselt bő, buggyos farmerekkel szemben. Most azonban a még fiatalabbak rátaláltak a bő, buggyos farmerekre, mint a lázadás jelképeire, és szerintük mindenki béna, aki nem ilyenbe jár. 

@ayyylexi

i don’t think i can ever go back. skinny jeans are still cute tho #swag

♬ So swag right now - yea

Azt már nem ennyire egyértelmű, hogy mi a baj az oldalválasztékkal, de az biztos, hogy a fiatal generáció nem hajlandó feladni ezeket, és ezért képes harcba szállni a még fiatalabbakkal, például azzal vágtak vissza, hogy az a generáció meg se szólaljon, akik Tide Pods mosókapszulát ettek, mert éppen az volt a kihívás. 

Forrás: Narcity

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr316421264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása