9 éves, de már annyira híres, hogy saját cipőkollekciót mutathatott be

Ryan Kaji több mint 30 millió követővel rendelkezik a Youtube-on, és most a Skecherssel együttműködésben kiadott egy limitált szériás cipőkollekciót. A Skechers Kids dizájn csapata együtt dolgozott Kaji szüleinek cégével, és a saját dizájncsapatával a modelleken. Ez az első alkalom, hogy egy gyerekkel kötött globális együttműködést a cipőmárka. 

A Skechers elmondta, hogy már 30 éve szeretnek olyan cipőket alkotni, amit a gyerekek kifejezetten szeretnek hordani, a mostani kollaboráció pedig Ryan ötleteit társítja a Skechers jól ismert minőségével. 

Kaji számára nem ez volt az első márkaegyüttműködés, sőt 2018-ban dobta piacra a saját márkájának első termékét, amiből 2020-ra már fél milliárd dolláros brand lett. 

Forrás: Tubefilter

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr1416625122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása