Dupla lájkot vezet be a Netflix

Új színt visz a Netflix a reakciógombokba, és bevezetik a dupla lájkot. Eddig is volt már lefelé mutató hüvelykujj, hogy a felhasználó jelezhesse, ha valami nem tetszik neki, és felfelé mutató, a jól ismert lájk-jel, amivel a felhasználó azt jelezhette, ha egy ajánlás eltalálta az ízlését. Ez fontos visszajelzés volt a Netflix számára, így most tekernek ezen egyet, a dupla lájk azt jelenti, hogy valami tényleg, nagyon-nagyon tetszett a nézőnek. 

netflix.jpeg

A Netflix azt mondja, hogy ezt régóta kérik tőlük a felhasználók, nekik pedig fontos, hogy olyan műsorokat tudjanak ajánlani az előfizetőknek, amiket kifejezetten imádnak. 2017-ig a hagyományos, 5 csillagos értékelési rendszerrel dolgoztak, azt cserélték le a jóval egyszerűbb gombokra, amivel ki lehet fejezni, hogy valami tetszik nekik vagy nem tetszik. Ezt lehet most majd az újítással finomítani. Az újítás webes felületen, és az alkalmazásban is elérhető lesz, a cél pedig az, hogy a Netflix legyen az a szolgáltató, ahol a legegyszerűbb olyan műsort találni, ami megfelel a felhasználók ízlésének. 

Forrás: The Verge

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr4117807217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása