A Facebook felfalja a GIPHY-t

Vishal Shah Facebook-termékmenedzser jelentette be, hogy felvásárolják a GIPHY-t. Ez ugye az interneten lévő legnépszerűbb gif-eket összegyűjtő, kategorizáló oldal, gyakorlatilag már mindenki belefutott, aki felment a netre. Hogy mekkora a vételár, azt nem árulták el, de szakmai berkeken belül 400 millió dollárról lehet szó.

A GIPHY-t Alex Chung és Jace Cooke hozta létre, először csak sima gif-keresőként, de már az első héten egymillió felhasználójuk lett. A következő lépcsőfok akkor jött, mikor a Facebook engedte a gif-eket posztolni, beágyazni és megosztani. 2017-re már napi 200 millió, havi 250 millió aktív felhasználójuk volt.

A vétel már csak azért is nem meglepő, mert a kapocs a Facebook és a GIPHY között igen szorossá alakult. A GIPHY forgalmának fele a Facebooktól jött, azon belül pedig az Instagram adja a felét.

Az összefonódás után a GIPHY munkatársai az Instagram csapatába kerülnek be, de a márka és az felület megmarad, legalábbis egyelőre.

Forrás: Social Media Today

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr4615707202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása