Egyre népszerűbb lehet a 3D virtuális vásárlás

A Snapchat anyacége a Snap megvásárolta a Vertebrae nevű 50 fős céget, akik híresek arról, hogy ügyfeleiknek segítenek 3D modelleket készíteni a termékeikről. A felvásárlás mögötti ötlet az, hogy a cég segítségével az ügyfelek sokkal egyszerűbben el tudják készíteni a 3D verzióit az eladásra szánt termékeknek, amit egyszerűen meg tudnak majd mutatni a felhasználóknak, akik akár a Snapchaten keresztül meg is vásárolhatják. 

gucci_x_snap_shoe_try_on_women_1_0.jpg

A Snapchat fő ereje a kiterjesztett valóság, ami ha nem táncoló pizzaszeletet csinál az emberből, akkor alkalmas lehet arra, hogy segítsen virtuálisan felpróbálni mondjuk egy cipőt, vagy megnézhetjük, hogyan mutatna rajtunk egy táska, napszmüveg vagy egy fülbevaló. Bár elsőre ez nem tűnik olyan nagy dolognak, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy a felhasználók sokkal valószínűbb, hogy megveszik a terméket, ha előtte legalább virtuálisan látják magukon. 

Bár a Snap nem mondta meg mennyit fizetett a cégért, de szakértők szerint olyan 500 milliót fektethetett be, és ez felvásárlás megerősíti azokat az értesülések, amelyek szerint rendhagyó és újító vásárlási élménnyel erősítene a Snapchat. 

Forrás: The Verge

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr9816633550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása