Hatalmas összegeket keresnek a virtuális influenszerek

Arról, hogy mennyit keresnek a legismertebb influenszerek, már mi is sokszor írtunk, ahogyan arról a jelenségről is, hogy egyre népszerűbbek a virtuális influenszerek. Most az OnBuy Tablets járt utána, hogy mennyit kereshetnek összesen a népszerű virtuális influenszerek, és összehasonlították az átlagos EU-s fizetésekkel. 

virtual_influencer.png

A kutatásukból kiderült, hogy Lu Do Magalu a legtöbbet kereső virtuális influencer, becslések szerint szponzorált posztonként 15 505 eurót kap, éves bevétele pedig meghaladja a 15 millió eurót. A virtuális influenszer, aki egyben modellként és aktivistaként is aposztrofálja magát, nemrég a brazil Vouge  címlapján is szerepelt. A második helyezett Lil Miquela énekes és modell, aki akár az EU átlagkeresetének 44-szeresét is keresheti. Ő legutóbb Hard Feelings címen adott ki zenét, és a Calvin Klein szupermodelljével, Bella Hadiddal dolgozott együtt. A harmadik helyen Barbie áll, aki 1959 óta háztartásbeli, de alkalmazkodott a modern korhoz, és influenszernek állt.  Barbie-t 2022-ben a harmadik legnagyobb virtuális influenszerként tartják számon, éves bevétele 870 369 euró lehet. 

Forrás: Onbuy

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr2117564352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása