A TikTok közössége írta az Old Navy új reklámját

“Amerika legdemokratikusabb ruhamárkája”- ez az Old Navy szlogenje, és ezt a legújabb reklámjukkal bizonyítani is szerették volna. Az egész egy TikTok bejegyzésből indult, amelyben egy felhasználó arról írt, hogy az iskolái órán éppen a valaha volt legjobb reklámot készítik az Old Navy-nek. 

Valamiért sokakat érdekelt a végeredmény, annyira, hogy a hír az Old Navy-hez is eljutott. A márka kitalálta, hogy a reklámnak a kommentelők lesznek a társ-alkotói, és az egszet az ő ötleteik alapján rakják össze. Az eredmény pedig egy 60 másodperces reklám lett, amelyben  megjelennek a kommentelő rendezők olyan utasításai, mint hogy ugróiskolázzanak a gyerekek, vagy hogy sok apuka táncoljon, meg legyenek benne lassított ugrások. Az egész nem egyszeri alkalom, a márka arra kérte a követőit, hogy osszanak meg velük továbbra is ötleteket a 2022-es évre vonatkozóan. 

Forrás: ADweek

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr7317771080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása