A kosarazás a TikTok új menősége

Az nem meglepő, hogy a kosarazás népszerű sport, több millióan nézik a tévében a közvetítéseket, és abban sincs semmi furcsa, hogy online is népszerűek a közvetítések. Az viszont már meglepő, milyen népszerűek a TikTokon a kosarazós élő közvetítések. 

hero-image.jpg

Pedig egy külön kis ága kezd kialakulni azoknak a kosaras élő közvetítéseknek a TikTokon, ahol semmi más nem történik, minthogy valaki a kosárra dobál, szépen egymás után. A jobbaknak van egy olyan adogatógépe is, ami visszadobja nekik a labdát, így gyakorlatilag a közvetítés abból áll, hogy az illető sorban zsákol. A nézők pedig megőrülnek. A versengés része abból áll, hogy ki hanyadik dobás után rontja el, akik pedig nézik, ott ragadnak a képernyő előtt, és megbabonázva szurkolnak, hogy minél hosszabb legyen a sikerszéria. 

Az egy másik kérdés, hogy ezekből a fiatalokból lesz-e valaha profi kosaras, de az már most jól látszik, hogy rengeteg követőjük van, és olyan rekordokat tudhatnak magukénak, mint mondjuk a 25 éves Seth McCoy, aki egymás után 119 pontot gyűjtött össze hárompontosakból. A kosarasok és a nézők is azt mondják, hogy azon túl, hogy izgalmas, és kedvet kapnak a játékhoz, tippeket is szerezhetnek, hogyan lehetnek jobb játékosok. Nem mellesleg a közvetítéseket van úgy, hogy 20 ezren nézik egyszerre, ami már vetekszik egy stadion befogadóképességével.  McCoy egyébként a népszerűségét arra használja, hogy gyerekeknek nyisson kosárakadémiát. 

Forrás: Mashable

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr7517812533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása