“Nem hiszek a szülési szabadságban” - mondta a TikTok egyik angliai vezetője

Kivizsgálja a TikTok Joshuha Ma nagy botrányt okozó kijelentését, mely szerint ő, mint kapitalista “nem hisz abban, hogy a cégeknek szülési szabadságot kellene adnia”. Ma szavai miatt a TikTok vizsgálatot ígért, a férfit pedig visszaléptették az Angliában betöltött felsővezetői szerepkörétől. 

omar-lopez--25yf5dvsks-unsplash.jpg

Joshua Ma egyébként a teleshop szerű TikTok-vásárlások meghonosításáért felelt Angliában, ami Kínában hatalmas siker, de úgy tűnik, hogy az európai piac még nem igazán nyitott erre. Ennek több oka is van, egyrészt a vásárlók persze örülnek az akcióknak, de nem úgy viselkednek mint Kínában, azaz nem térnek folyamatosan vissza, és vesznek meg minden akciós terméket. Másrészt a cégekkel sem haladnak túlságosan gördülékenyen az együttműködések, és ha valami tényleg “túl szép, hogy igaz legyen” ajánlattal készülnek, akkor jön a harmadik probléma, az átverések. Hiába van ugyanis megállapodásuk például a Dysonnal, hogy sosem látott kedvezményekkel, tényleg fillérekért juthatnak hozzá a termékhez korlátozott ideig az érdeklődők, nagyon sokan félnek attól, hogy ez is egy újabb a rengeteg átverés közül. 

Forrás: The Guardian

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr6717856909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása