Így lehet lakáseladáshoz használni a közösségi médiát

A költözés egyszerre izgalmas és idegőrlő feladat. Egy új fejezet kezdődik az ember életében, de előtte még össze kell pakolni az eddigit, és el kell adnia a lakását, ez pedig sokszor nem a legegyszerűbb feladat, főleg ha az idő is sürget. 

El kell jutni a potenciális vevőhöz az információknak

Nem olyan nehéz belátni, hogy ha mások a lakás vagy a ház létezéséről sem tudnak, arról meg főleg nem, hogy eladó, akkor viszonylag nehéz lesz nyélbe ütni az üzletet. A legtöbb embernek első körben a megfelelő ingatalankereskedői vagy apróhirdetői oldalak ugranak be, nem is ok nélkül. Egyszerűen kezelhetőek, gyorsan fel lehet tölteni a megfelelő adatokat és fotókat, aztán indulhat a várakozás, hogy kihez jut el, és kinek tetszik meg.

eduard-militaru-uy2kic9wlmc-unsplash.jpg 

A közösségi oldalakon ezt még tovább lehet turbózni

Sok esetben a fotók nem beszélnek magukért. A nézelődőnek nem áll össze a fejében az elrendezés, az eladó pedig nem tudja megmutatni, mennyi lehetőség rejlik a házban. Erre jó a videós körbevezetés, amiben meg lehet mutatni a részleteket. Megnézheti az érdeklődő, mennyi minden befér a beépített szekrénybe, vagy bármit, ami miatt úgy gondolhatja, hogy a lakása sokat ér. 

hernan-lucio-gjfvhkuhdsi-unsplash.jpg

Néhányan arra is szánnak pénzt, hogy egy ismert influenszert fogadnak fel, vagy egy olyan Youtube-csatornára fizetik be magukat, ami kifejezetten lakások és házak bemutatásából él. Ugyanúgy lehet egy lakást promótálni, ahogyan a márkák hirdetik a termékeiket. Egy kis kreativitás felhívja a figyelmet, és nagyobb megosztásokat generál organikus módon. Ha pedig minden kötél szakad, akkor ott van a facebook-hirdetés, ami kis anyagi  ráfordítással és jó beállítási lehetőségekkel nagyon sok potenciális vevőhöz juttathatja el a hirdetést. 

Érdemes a helyi csoportokban megosztani ha hagyják, ha nem, akkor ott a Pinterest, ahol nagyon keresik a lakberendezős ötleteket, ott szintén a tagok segítségével el lehet érni, hogy a környéken élők is lássák a házat, hátha kedvet kapnak hozzá. 

Forrás: Socialmedia Explorer

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr5915746006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása