A Facebook megmondja a jövőt

Még egyelőre nem mindenkinek, de megmondja a jövőt a Facebook. Nem kell amúgy itt valami hókuszpókuszos jósnőre gondolni, csupán annyira, hogy a Forecast nevű alkalmazásban a felhasználók feltehetnek majd kérdéseket, a közösség pedig  igennel vagy nemmel válaszol majd, ezek alapján pedig kapunk egy valószínűséget a kérdésre.

forecast.png

Az ötlettel amúgy a Facebook belső, de önállóan módon működő kutatócsapata, az NPE Team állt elő, és egyelőre természetesen csak kísérleti üzemben működik az Egyesült Államokban és Kanadában, és ott is csak feliratkozásos, várólistás módon. Az egész célja pedig az, hogy megmondja, hogyan alakulnak a világ fontos eseményei a közeljövőben.

A felhasználók szabadon böngészhetnek a jövőre vonatkozó kérdések között, illetve akár rá is kereshetnek valami őket érdeklőre, ezek után pedig megjelenik előttük az adott esemény alakulásával kapcsolatos igen-nem százalékos formában. Az alkalmazást mindenki használhatja a különféle kérdések megválaszolására, és ezek alapján számolja ki egy algoritmus azokat a százalékokat, amiket egy-egy keresésnél majd megjelenít.

A végleges verzióban majd mi magunk is feltehetünk majd kérdéseket, a válaszokat pedig akár grafikonon is követhetjük, és termeészetesen oszthatjuk világba. A webes változat mellett egyelőre csak az Apple eszközein érhető el, aztán majd biztosan jön Andoridra is.

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr8015973184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása