Betiltotta a Pinterest a fogyókúrás reklámokat

A nagy közösségi oldalak közül elsőként tiltotta be a Pinterest az olyan diétát vagy termékeket reklámozó hirdetéseket, amik egy fajta testtípust idealizálnak, és nem engedik az olyan hirdetéseket sem, amik a BMI vagy más testtömeg-indexre utalnak. A vállalat szerint a testképzavarok, testszégyenítés és a veszélyes fogyasztószerek világával nem szeretnének azonosulni, és semmiképpen sem szeretnék, hogy az oldaluk bárki számára is erről szóljon. 

pin.jpg

Ez a döntés nem jelenti azt, hogy ne lehetne az egészséges étrendet, sportolást, egészséges életmódot hirdetni, vagyis minden olyasmit, aminek az elsődleges célja nem a fogyás elősegítése. Hogy mit lehet és mit nem azt olyan szervezetekkel együtt dolgozták ki, akik a táplálkozási zavarokban szenvedőknek segítenek. 2021 januárja és júniusa között 89 százalékkal emelkedett a fogyókúrát reklámozó hirdetések összértéke, ami a szakemberek szerint gyakran él a megszégyenítéssel, ráadásul 60 százalékban nőket, gyakran kiskorúakat céloznak meg, és sokaknál táplálkozás zavar kialakulását okozhatja. 

Forrás: The Guardian

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr5216613256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása