Marketingszótárt adott ki a LinkedIn

Aki valaha érezte már úgy, hogy fogalma sincs miről is van igazán szó egy-egy marketinges bejegyzésében a LinkedInen, annak megváltás lesz a most kiadott szószedet. 

linkedin-sales-solutions-p23-vi_mhpm-unsplash.jpg

A gyakran változó szakzsargon, a betűszavak, a legfrissebb mutatók elnevezései mind olyanok, amikbe a tapasztaltabb érdeklődőknek is beletörhet a bicskája, vagy hosszasabb internetes keresgélést igényel a megfejtése. Pedig, ha jön egy új szakkifejezés, egy globálisan elismert szakembertől, azt sokan minél hamarabb szeretnék beépíteni a saját szókincsükbe is, csak éppen nem árt tudni, hogy pontosan mit is jelent, vagy hogy egyáltalán létezik-e ez a kifejezés, vagy valaki csak színleli a szakértelmet. 

A LinkedIn szószedete bár nem egy online marketinges szakkönyv, segít elnavigálni a felhasználókat a szakzsargonban, és megérteni a legfőbb fogalmakat. Mindössze kilenc oldal, szóval érdemes nem csak a szakembereknek, de a leendő gyakornokoknak is áttanulmányozni, hiszen az alapfogalmak is megtalálhatóak benne. 

Forrás: LinkedIn

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr4416675490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása