Kiszivárgott II. Erzsébet halálának közösségi médiás forgatókönyve

Nem lehet retweetelni, és elhallgatnak a közösségi oldalak akkor, ha meghal II. Erzsébet brit uralkodó. Hogy minden részletre kiterjedő forgatókönyvvel rendelkezik Nagy-Britannia arra az esetre, ha II. Erzsébet meghalna, az nem újdonság, 2017-ben már cikkeztek is a London Bridge hadműveletről, amiben részletezték a temetkezés nagyságrendjét, és a kormány ki is fejtette aggályait a rendelkezésre álló erőforrások miatt. 

mark-de-jong-k2dxo7fkzf4-unsplash.jpg

Most az is kiderült, hogy a közösségi média is a forgatókönyv fontos része, amit ráadásul össze kell hangolni mind a királyi család, mind a kormány oldalaival. A királyi család webhelye feketére vált majd, és csak egy közlemény szerepel rajta, ami megerősíti a halálhírt, miközben az összes .gov.uk weboldal és az összes kormányazti közösségi média oldalnak fekete zászlót kell kiraknia. A nem sürgős tartalmak ezek után nem mehetnek ki, és a retweetek sem engedélyezettek mindaddig, amíg a kormány kommunikációs vezetője úgy nem dönt. Olyan helyzetekkel is össze kell az egész műveletet hangolni, mint hogy a bejelentést követően tíz percen belül félárbócra tudják ereszteni a zászlókat a Buckingham Palotán.

Az állami temetést tíz nappal a királynő halála után tartják, nemzeti gyásznap lesz, de nem munkaszüneti nap, ugyanakkor ha hétköznapra esik, a munkáltatók dönthetnek úgy, hogy szabadságot adnak alkalmazottaiknak. A kormány aggodalmát fejezte ki amiatt, hogyan lehet megoldani, hogy várhatóan sok külföldi turista érkezik majd a temetésre, illetve hogyan tudják kezelni a terrorfenyegetettséget, vagy a várhatóan túlzsúfolt londoni közlekedést. 

A szivárogtatók azért igyekeztek tisztázni, hogy a szivárogtatás nem azért történt, mert a 95 éves királynőnek romlott volna az egészségügyi állapota. 

Forrás: The Guardian

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr4316681128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása