Újabb pénzszerzési módszeren dolgozik a Twitter

Miután bevezették a borravalót, az előfizetéseket és a SuperFollow fogalmát, most újabb pénzszerzési lehetőséget mutatott be. Az Award, vagyis díj funkcióról egyelőre nagyon keveset lehet tudni, de valószínűleg egyfajta matrica lesz, amivel pénz is jár. 

micheile-visual-stories-lz_4npfkcv8-unsplash.jpg

A megbízható szivárogtató hírében álló Jane Manchun Wong felfedezéséből az látszik, hogy egy kis ajándék piktogram jelenik meg a bejegyzés alatt, a példában szerepel  a neve mellett egy mikrofon ikon is, de nem lehet tudni, hogy az egészen pontosan mit is jelent, valószínűleg a SuperFollow funkcióhoz van köze. Úgy tűnik, hogy az Award a Facebook vagy a Youtube virtuális ajándékaihoz hasonló. Azaz segít abban, hogy az olvasók és a követők olyan módon jutalmazzák a tartalomelőállítókat, amivel jobban felhívhatják magukra a figyelmet, mint egy utalással vagy feliratkozással. Itt pedig van arra esély, hogy a bejegyzés az ajándékkal együtt terjed majd, ez pedig ösztönzőbben hathat a követőkre. 

Hogy valójában miről szól az egész, arról egyelőre a Twitter nem szeretett volna nyilatkozni, így azt sem tudni, hogy mikor tesztelhetik a funkciót. 

Forrás: Social Media Today

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr9817781710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása