Új-Zéland üzeni, hogy ne utánozzuk mások közösségi médiás fotóit

Új turisztikai hirdetést mutatott be Új-Zéland, amiben kifejezetten a közösségi médiára képeket posztoló turistákhoz szólnak. A reklámot Tom Sainsbury humoristával vették fel, aki arra kéri az utazókat, hogy hagyják abba a más utazók közösségi médiában közzétett fotóinak utánzását.

A Social Observation Squad (SOS) embereként próbálja a kisfilmben megfékezni a turistákat, akik az unalmas, mindenki által ismert pózokban fotózkodnak. Valaki ül, a szikla szélén, és elmélkedik, virslilábak a tengerparton, jacuzzi szép táj előtt, kalapban fotózkodni a levendulamezőn, mind olyan fotók, amiket már mindenki ismer, így azt kérik, hogy találjanak már ki végre valami újat, annyi más lehetőség van, és az sem baj, ha valaki nem csak egy fotóért és a lájkokért utazik, hanem csak hogy élvezze a természeti szépségeket. 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr2516407106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása