Megérkezett a Facebookra a tévéshop műfaja

Csak idő kérdése volt, hogy az ázsiai országokban népszerű trend, az élőben közvetített vásárlós események megjelenjenek a világ más területén is. Illetve újra feltűnjenek, hiszen a tévéshop műfaja elég régi, de manapság sikeresnek egyáltalán nem nevezhető. 

facebook_live_shopping.jpg

A Live Shopping Fridays ezzel szemben a Facebookon egy olyan esemény lesz, ahol a kiválasztott márkák termékeit fogja egy műsorvezető prezentálni, élőben lehet majd kérdezni tőle, és ott helyben meg is lehet rendelni a terméket. A facebook szerint ez a fogyasztóknak azért jó, mert láthatják az újdonságokat, tanácsokat kérhetnek azzal kapcsolatban és feltehetik a kérdéseiket, a márkáknak pedig azért izgalmas lehetőség, mert kapcsolatot építhetnek ki a fogyasztókkal, szórakoztatnak és megválaszolhatják a fogyasztók kérdéseit. 

Az első márkák között van a Clinique, az Abercombie & Fitch és a Sephora. 

Forrás: Social Media Today

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr416565660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása