Nem annyira büszke a Facebook a korábbi népszerű bejegyzéseire

Mi is írtunk arról, hogy a Facebook közzétette, melyek voltak a legnépszerűbb bejegyzései, hogy ezzel is bizonyítsa, nem a politikai tartalmú cikkek, hanem a bárgyú mémek érnek el sok embert. Azóta kiderült, hogy volt egy előző jelentés is, amit inkább elhallgattak, nehogy sokat kelljen magyarázkodni. 

marisol-benitez-oy8khpct3v8-unsplash.jpg

Mi is írtunk arról, hogy a kritikák szerint addig csűrték-csavarták a jelentés összeállításának metódusát, amíg az számukra is megfelelő eredményeket mutatott, most viszont kiderült, hogy az első negyedéves jelentést inkább nem is hozták nyilvánosságra. Abból ugyanis egyértelműen kiderült, hogy a legtöbb embert elérő cikk egy megalapozatlan hír volt. Ebben egy orvos halálát hozták összefüggésbe a koronavírus elleni vakcinával. A cikket az Egyesült Államokban több mint 54 millió ember látta, viszont azt a cikket, amelyben megírják, hogy nem találtak végül összefüggést az orvos halála és a vakcina között, már csak az eredetileg elért emberek töredékének mutatta meg a Facebook. 

Andy Stone, a Facebook kommunikációs vezetője nyilvánosságra hozta a jelentést, miután az egyébként is kiszivárgott, és megpróbálta megmagyarázni, miért nem beszéltek korábban erről. Eszerint ami történt, az pont azt mutatja be, milyen nehéz definiálni a félrevezető tartalmak fogalmát, illetve elmondta, hogy voltak a jelentésben olyan hibák, amiken dolgozniuk kellett. 

Forrás: The Verge

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr5716668264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása