Kiszállítós étteremláncot nyitna a TikTok

Bizonyára nehéz lesz az Instagramnak lemásolni a TikTok új húzását, ami  a közösségi oldalon feltűnő és nagyon népszerű receptvideókból menüsort állít össze, és azt az Egyesült Államokban házhoz lehetne rendelni. 

tiktok_delivery.jpg

A Virtual Dining Concepts és a Grubhub partnerségével a TikTok éttermi szolgáltatása negyedévente frissíti majd az étlapját, tele olyan fogásokkal, amelyek a közösségi oldalon lettek kis idő alatt nagyon népszerűek. A TikTok körülbelül 300 olyan helyszínnel indul, amelyek márciusban kezdik meg az ételek kiszállítását, és a tervek szerint a jövő év végéig több mint ezer kiszállítós étterem csatlakozik hozzájuk. 

A modell lényege, hogy meglévő éttermek személyzetét és konyháit használják fel a helyi rendelések kezelésére, ez pedig alacsonyabb rezsiköltséget és nagyobb rugalmasságot és bővülési lehetőséget jelent. Az eladásokból származó bevétel felét pedig a fogások kitalálóira költi.  Valószínűleg nem hosszútávú éttermes stratégiáról és profilváltásról van szó, hanem az újítás inkább egy jó promóciós felület, lehetőség a tartalomelőállítók számára, és új bevételszerzési forrás mind a cégnek, mind azoknak, akik főzős videókból szeretnének megélni. 

Forrás: Social Media Today

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr3516789562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása