Már meg is van az idei év első rossz márkaüzenete

Alig telt el néhány nap a 2022-ből, a Pabst Blue Ribbon sörmárka máris magyarázkodni kényszerült a Twitter-bejegyzése miatt. 

gerrie-van-der-walt-2usnxq3m4ge-unsplash.jpg

Azóta törölték azt a bejegyzést, melyben a sört képviselő közösségi média munkatárs azt javasolta a januárban az alkoholfogyasztást mellőző embereknek, hogy akkor “nyaljanak segget”.  Mikor egy felhasználó próbálta jelezni, hogy talán nem jó ötlet ez a bejegyzést, és az üzenetet a márka ellen fordítva azt kérdezte, hogy “PBR vagy segg. Mi a különbség?”, akkor a márka hivatalos oldala röviden és tömören annyit válaszolt, hogy “Kérdezd meg az anyádat!” 

Az ominózus bejegyzést azóta törölték, a cég pedig elnézést kért a bejegyzések tartalma és nyelvezete miatt. Az írták, hogy a bejegyzést egy munkatársuk írta, aki rosszul ítélte meg a helyzetet. Az ügyben belső vizsgálatot indítanak. 

Forrás: Adweek

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr6616804202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása